Uniekheid. Individualiteit. Non-conformiteit. Mannelijkheid. En dat alles met een onmiskenbare stijl.

Deze woorden kwamen aan het licht toen een groep vrienden in 2015 bijeenkwam om na te denken over de leidende principes voor het ontwikkelen van een nieuwe Grooming- en stylinglijn voor echte mannen.

Echt vakmanschap gekoppeld aan passie, innovatie en de hoogste kwaliteit – dat zijn de eigenschappen die dagelijks in kapsalons tot leven komen – en waarden die ook de moderne man van vandaag definiĆ«ren die geeft om een goed verzorgd uiterlijk.

Op maat gemaakt – als een handgemaakt pak uit een modefabriek, zo hebben wij TAILOR’S ontwikkeld. Verzorgings- en stylingproducten die speciaal zijn ontwikkeld voor de unieke behoeften van mannenhaar en meer dan dat: ingrediĆ«nten en verpakkingen van de hoogste kwaliteit, product- en merkdesign dat een modern, eigentijds gezicht geeft aan de traditionele, eerlijke en ambachtelijke kappersstijl en een hele TAILOR’S-wereld rondom de serie, die op onnavolgbare wijze in het oog springt: Als het TAILOR’S is, moet het iets voor echte mannen zijn!